REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLATFORMY INTERNETOWEJ ORAZ SPRZEDAŻY KURSÓW ONLINE I STACJONARNYCH
§ 1
Platforma internetowa Instytutu Lone Sorensen dostępna jest pod adresem internetowym https://www.isorensen.pl/ lub https://strefa.isorensen.pl/ (dalej: Platforma internetowa).
Niniejszy Regulamin korzystania z Platformy internetowej oraz sprzedaży kursów online i stacjonarnych (dalej: Regulamin) określa zasady korzystania z Platformy internetowej oraz dostępnych na niej Kursów online i stacjonarnych oraz Treści cyfrowych.
§ 2
Definicje
Użytkownik – osoba odwiedzająca Platformę internetową lub korzystająca z jej usług.
Konto Użytkownika – indywidualny panel, z poziomu którego Użytkownik ma dostęp do zakupionych przez siebie kursów lub Treści cyfrowych.
Kurs – kurs w formie online lub stacjonarnej będący pakietem wiedzy postaci elektronicznych (w przypadku kursu online) lub drukowanych (w przypadku kursu stacjonarnego) materiałów zawierających wykłady, zdjęcia, dokumenty, ćwiczenia i testy, które są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.), na korzystanie z których zgody udziela Usługodawca. Kurs online lub stacjonarny jest jednocześnie przedmiotem Umowy między Użytkownikiem a Usługodawcą.
Treści cyfrowe – dane wytwarzane i udostępniane w formie cyfrowej, w tym treści wizualne, dźwiękowe treści w formie obrazów lub pisma, gry cyfrowe, oprogramowanie i treści cyfrowe umożliwiające personalizację istniejącego sprzętu lub oprogramowania.
Usługa – Kurs, testy, zadania sprawdzające, Treści cyfrowe, a także elektroniczne zaświadczenie ukończenia Kursu.
Umowa – umowa uczestnictwa w Kursie zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą na odległość w formie elektronicznej, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron lub w postaci podpisanego dokumentu w formie drukowanej.
Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o uczestnictwo w Kursie lub o udostępnienie Treści cyfrowych.
Formularz rejestracji – formularz dostępny na Platformie, umożliwiający utworzenie Konta Użytkownika.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny na Platformie internetowej, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Kursów lub Treści cyfrowych do Koszyka oraz określenie warunków i danych do Umowy, w tym sposobu płatności.
Koszyk – element oprogramowania Platformy internetowej, w którym widoczne są wybrane przez Użytkownika Kursy lub Treści cyfrowe do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności liczby produktów.
Postanowienia ogólne i dane kontaktowe
§ 3
Korzystając z Platformy internetowej, Użytkownik akceptuje zasady niniejszego Regulaminu oraz polityki prywatności, która stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, które są dostępne na Platformie internetowej.
Platforma internetowa jest prowadzona przez Aspre – Sabina Jurewicz z siedzibą w Człuchowie 77-300, ul. Mieszka I 2, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem: 4182 , NIP 8431118874, REGON: 220665203 (zwany w Regulaminie: Usługodawcą), adres do doręczeń: 01-034 Warszawa, ul. Smocza 20/63.
Adres e-mail Usługodawcy: biuro@isorensen.pl
Numer telefonu Usługodawcy: +48 605 205 882 lub 733 500 304
Użytkownik za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie może kontaktować się z Usługodawcą.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania z Platformy internetowej, w tym przeglądania asortymentu Kursów oraz składania zamówień, niezbędne są:
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką,
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Platformy internetowej spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Platformy internetowej z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
Przeglądanie asortymentu Platformy internetowej nie wymaga zakładania Konta Użytkownika. Składanie zamówień przez Użytkownika możliwe jest albo po założeniu Konta Użytkownika zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Usługi.
§ 6
Zakładanie Konta na Platformie internetowej
Aby założyć Konto Użytkownika na Platformie internetowej, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
Imię
Nazwisko,
Adres e-mail
Numer telefonu
Założenie Konta Użytkownika na Platformie internetowej jest bezpłatne.
Logowanie się na Konto Użytkownika odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
Użytkownik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto Użytkownika poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w § 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
wejść na adres internetowy Platformy internetowej: https://strefa.isorensen.pl/,
wybrać Kurs lub Treści cyfrowe będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoznaczny),
zalogować się na Konto Użytkownika lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji,
kliknąć przycisk “Przejdź do płatności”,
jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia – Dane do płatności poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia, wpisać dane do faktury, jeśli ma być wystawiona,
kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
opłacić zamówienie w określonym terminie.
Zamówienia można składać przez całą dobę we wszystkie dni roku.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
Usługodawca udostępnia następujące sposoby płatności:
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Usługodawcy,
płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym:
wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 85 1020 4665 0000 3502 0018 8300 (PKO Bank Polski S.A.)
Podać nazwę odbiorcy przelewu: Aspre – Sabina Jurewicz z siedzibą w Człuchowie 77-300, ul. Mieszka I 2
W tytule przelewu należy wpisać: „Zamówienie nr …”.
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Użytkownik dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
Operatorem elektronicznego systemu płatności jest PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym, wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
§ 9
Zawarcie i wykonanie umowy
Zawarcie Umowy następuje po uprzednim złożeniu przez Użytkownika Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia na Platformie internetowej zgodnie z § 7 Regulaminu.
Zawarcie umowy w formie elektronicznej następuje po złożeniu Zamówienia w następujący sposób:
Usługodawca niezwłocznie po otrzymaniu Zamówienia potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Użytkownika, która zawiera co najmniej oświadczenia Usługodawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy.
Z chwilą otrzymania przez Użytkownika powyższej wiadomości e-mail, Umowa zostaje zawarta.
Zawarcie umowy w formie drukowanej następuje po złożeniu Zamówienia w następujący sposób:
Usługodawca przesyła na adres e-mail podany przez Użytkownika w Formularzu zamówienia plik zawierający treść Umowy,
Użytkownik drukuje umowę w dwóch egzemplarzach I składa na nich swoje podpisy.
następnie Użytkownik przesyła elektronicznie skan podpisanej umowy na adres: biuro@isorensen.pl lub przesyła dwa egzemplarze umowy na adres pocztowy do doręczeń określony w § 3.
Usługodawca podpisuje Umowę i przesyła ją Użytkownikowi drogą elektroniczną lub na adres pocztowy zawarty w Formularzu zamówienia.
Kursy online i Treści cyfrowe są dostępne 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu w terminie określonym w Umowie, z zastrzeżeniem przerw w funkcjonowaniu Platformy internetowej wynikających z prac konserwacyjnych lub okoliczności niezależnych od Usługodawcy.
Kursy stacjonarne są prowadzone w terminach i miejscach określonych na Platformie internetowej.
Po ukończeniu Kursu Użytkownik otrzyma zaświadczenie ukończenia Kursu w formie bezpłatnej przesyłki elektronicznej.
§ 10
Uprawnienia i zobowiązania Użytkownika
Użytkownik ma prawo do:
uczestniczenia w Kursie stacjonarnym lub dostępu do wykupionego Kursu online lub Treści cyfrowych na Platformie internetowej w terminie określonym w Umowie,
pobierania i drukowania wyłącznie materiałów, będących częścią Usługi, bez prawa ich dalszego udostępniania,
otrzymania zaświadczenia ukończenia Kursu w postaci elektronicznej.
Użytkownik zobowiązany jest do:
przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu,
samodzielnego przystępowania do testów oraz zadań, jesli takie są wymagane.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że wszelkie materiały udostępniane mu w ramach Usług stanowią wyłączną własność intelektualną Usługodawcy bądź innych właściwych podmiotów i podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych z późniejszymi zmianami).
Użytkownik zobowiązuje się wykorzystywać powierzone mu materiały i zawartą w nich treść wyłącznie do celów nauki własnej i nie udostępniać ich osobom trzecim bez zgody Usługodawcy lub odpowiedniego właściciela praw autorskich.
Użytkownik nie jest uprawniony do pobierania, zapisywania i drukowania materiałów innych niż będących częścią Usługi.
W razie naruszenia postanowień niniejszego paragrafu, Usługodawca oraz właściciele praw autorskich mogą dochodzić od Użytkownika odszkodowania za ewentualne straty materialne i niematerialne wynikłe z tego naruszenia.
§ 11
Uprawnienia i zobowiązania Usługodawcy
Usługodawca zastrzega sobie możliwość czasowego blokowania dostępu do Platformy internetowej w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych.
Usługodawca zastrzega sobie możliwość czasowego zablokowania Konta Użytkownika bądź dostępu do wybranych Kursów lub Treści cyfrowych w przypadku stwierdzenia, że bezpieczeństwo Konta Użytkownika jest zagrożone – w szczególności kiedy istnieje podejrzenie włamania się na Konto Użytkownika.
Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia dodatkowych ograniczeń w korzystaniu z Konta Użytkownika, włącznie z usunięciem Konta Użytkownika, w przypadku stwierdzenia rażącego naruszenia postanowień Regulaminu przez Użytkownika, próby działania na szkodę Usługodawcy, gdy Użytkownik wykorzystuje Konto Użytkownika w sposób niezgodny z Regulaminem, używa lub usiłuje używać Platformy internetowej w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem, narusza lub usiłuje naruszyć techniczne zabezpieczenia Platformy internetowej w celu uzyskania nieautoryzowanego dostępu do zasobów informatycznych Usługodawcy.
§ 12
Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z art 27. ustawy o prawach Konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument zawierając „umowę na odległość” – ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów – w terminie 14 dni kalendarzowych od zawarcia Umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
Warunkiem dotrzymania wskazanego terminu jest wysłanie Usługodawcy jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem wyżej określonego terminu. Pismo informujące o odstąpieniu od Umowy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu można wysłać pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną na adres wskazany w § 3.
W przypadku odstąpienia od Umowy uważa się ją za niezawartą, a Użytkownik tym samym rezygnuje z korzystania z udostępnionych mu Usług.
Usługodawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci dokonane przez niego płatności na konto bankowe wskazane przez Użytkownika i dezaktywuje dostęp Użytkownika do Usługi stanowiącej przedmiot Umowy.
Prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Użytkownikowi, jak i Usługodawcy, w przypadku niewykonania przez drugą stronę Umowy swojego zobowiązania w terminie i na zasadach w niej określonych.
§ 13
Reklamacje
Reklamacja składana przez Użytkownika serwisu w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług powinna zawierać co najmniej:
imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację,
e-mail Konta Użytkownika, którego dotyczy reklamacja,
przedmiot reklamacji z uwzględnieniem okoliczności uzasadniających roszczenie,
podpis osoby składającej reklamację oraz datę.
Reklamacja powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną lub tradycyjną na adres korespondencyjny Usługodawcy podany w § 3.
Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie, w jakiej Usługodawca otrzymał zgłoszenie reklamacyjne, na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia, o ile stosowne przepisy nie wyznaczają innego terminu.
W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień lub zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera wszystkich wymaganych informacji, termin na ustosunkowanie się do reklamacji ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania uzupełnień i wyjaśnień przez Użytkownika.
§ 14
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Użytkownik ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Użytkownik ma możliwość:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
b) zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
c) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Użytkownik może szukać na stronie internetowej: www.uokik.gov.pl.
Użytkownik może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem: www.ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 15
Dane osobowe na Platformie internetowej
Administratorem danych osobowych Użytkowników zbieranych za pośrednictwem Platformy internetowej jest Usługodawca.
Dane osobowe Użytkowników gromadzone przez administratora za pośrednictwem Platformy internetowej gromadzone są w celu realizacji Umowy, a jeżeli Użytkownik wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
Odbiorcami danych osobowych Użytkownika Platformy internetowej, w przypadku korzystania z elektronicznego sposobu płatności lub płatności kartą płatniczą jest podmiot obsługujący powyższe płatności na Platformie internetowej, określony w § 8.
Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże Umowy.
§ 16
Postanowienia końcowe
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. W przypadku istotnych zmian użytkownicy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail) lub za pośrednictwem powiadomień na Platformie internetowej.
W przypadku sporów związanych z realizacją zawartej Umowy strony będą dążyły do rozwiązania sporu na drodze postępowania polubownego pozasądowego – w tym do rozwiązania sporu przed mediatorem. W przypadku braku rozstrzygnięcia sporu na drodze polubownej sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Załącznik nr 1:
POLITYKA PRYWATNOŚCI
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej https://www.isorensen.pl/ oraz https://strefa.isorensen.pl/ (dalej: Strona internetowa) jest Anna Jurewicz-Sawa upoważniona przez Sabinę Jurewicz wykonującą działalność gospodarczą pod firmą Aspre Sabina Jurewicz, adres siedziby: woj. POMORSKIE, pow. Człuchów, gm. Człuchów, miejsc. Człuchów, Mieszka I, nr 2, 77-300, adres do doręczeń: 01-034 Warszawa, ul. Smocza 20/63 , NIP: 8431118874, REGON: 220665203, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem: 4182, adres poczty elektronicznej: biuro@isorensen.pl , dalej „Administrator”, będący/a jednocześnie Usługodawcą.
2. Dane osobowe użytkownika Strony internetowej (dalej: Użytkownik) są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r (Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
a) przetwarzane zgodnie z prawem,
b) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
c) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
II. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
1. Dane osobowe Użytkowników, zbierane przez Administratora, są wykorzystywane do kontaktowania się z Użytkownikiem (klientem).
2. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Użytkowników:
a) Imię i nazwisko,
b) Adres e-mail,
c) Numer telefonu,
d) Powiat właściwy dla miejsca pobytu lub działalności Użytkownika.
3. Administrator może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):
a) Oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Użytkownik.
b) Informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania przez Użytkownika z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
c) Informacje o skorzystaniu przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną.
4. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 2 jest niezbędne do świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną w ramach Strony internetowej.
III. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH
1. Korzystanie ze Strony internetowej oraz zawieranie umów o świadczenie usług drogą elektroniczną za jej pośrednictwem, z czym wiąże się konieczność podania danych osobowych, jest całkowicie dobrowolne. Użytkownik, którego dane dotyczą, samodzielnie decyduje, czy chce rozpocząć korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę zgodnie z Regulaminem.
2. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r (Dz.U. 2018 poz. 1000) przetwarzanie danych jest dopuszczalne w szczególności gdy:
a) osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę, chyba że chodzi o usunięcie dotyczących jej danych.
b) jest to konieczne do realizacji umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
3. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się zawsze w ramach podstaw dopuszczalności ich przetwarzania wymienionych w pkt 2. Przetwarzanie danych będzie miało związek z realizacją umowy lub konieczności podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą (pkt 2 lit. b).
IV. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
1. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
3. Uprawnienia, o których mowa w pkt. 1 i 2 można realizować poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na adres: biuro@isorensen.pl.
V. PLIKI „COOKIES”
1. Strona internetowa Usługodawcy używa plików „cookies”. Brak zmiany po stronie Użytkownika ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.
2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na Stronie internetowej. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Strony internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji.
3. W ramach Strony internetowej stosowane są poniższe rodzaje plików „Cookies”:
a) „sesyjne”, które są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia Strony internetowej).
b) „Stałe”, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
4. Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed dostępem do nich przez osoby nieupoważnione, przejęciem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
2. Usługodawca udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
Załącznik nr 2: Wzór odstąpienia od Umowy
Miejscowość, data:…………………….
Aspre – Sabina Jurewicz
ul. Mieszka I 2, 77-300 Człuchów
Adres do doręczeń:
ul. Smocza 20/63, 01-034 Warszawa
……………………………………………….
Imię i nazwisko konsumenta/Użytkownika
……………………………………………….
Adres konsumenta/Użytkownika
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu ……………………. na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny.
Użytkownik oświadcza tym samym, że rezygnuje z korzystania z udostępnionych mu Usług.
Proszę o zwrot ceny za Usługi na konto*…………………………………………… / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*
….………………………
Podpis konsumenta
* Niepotrzebne skreślić
Załącznik: dowód zakupu*/umowa*